26 Nisan 2010 Pazartesi

Açlık Oyunları (Suzanne Collins)

Kitabın arka kapağından bir alıntı, ne bileyim bir açıklama kısmı koymak isterdim ama yayınevi, son zamanlarda moda olduğu üzere, sadece övgülerden oluşan bir bölüm eklemiş arka sayfasına.

Bildik Yunan mitolojisinden bir hikayeyi tekrar ama oldukça başarılı bir şekilde işleyen yazar, günümüze referanslar içeren bir gençlik serisi yaratmış. Seri gençlik serisi olabilir ama içindeki kasvetli hava herkesi kolayca yakalayacak cinsten. Yayınevinin berbat çevirisi ve editöryel katkısı yüzünden, yer yer, okumak gerçek bir azaba dönüşse de konu akışı sayesinde kitabı iki günde bitiriyorsunuz (aynen benim gibi).

Eren.

3 yorum:

Persephone dedi ki...

Aaa ben bunu çok merak ediyordum, getir bana tez vakitte.

darkelf dedi ki...

ertesi gün şiş ve sulanmış gözlerle dolaşmak pahasına 1 gecede bile kaptırıp bitirebiliyor kitabı insan.. serinin ikinci kitabı "ateşi yakalamak" da aşağı kalmıyor "açlık oyunları"ndan.. ama kısa sürede tüketip üçüncü kitabın çıkışına kadar sabretmek büyük meziyet.. ve hatta eziyet..

Fuckenstein dedi ki...

E o zaman bir yorum yazınız 2. kitap için Darkımelfim...

Yorum Gönder